Disney+ i plan abonamentowy z reklamami jeszcze w tym roku.
Trzeba przyznać, że szykują się duże zmiany w serwisach streamingowych. Chodzi tutaj przede wszystkim o fakt, że duże platformy będące dużą konkurencją dla Netflixa starają się ograniczyć koszty podwyżek związanych z poszczególnymi planami abonamentowymi. Chodzi tutaj przede wszystkim o wykorzystanie tańszego planu z reklamami, gdzie w trakcie trwania produkcji pojawiają się przez określony czas reklamy, które nawiązują tematyką do określonych treści znajdujących się na platformie. Jakby nie patrzeć takie treści sponsorowane nie wydają się złym pomysłem, jednak personalizacja tego typu reklam jest tutaj bardzo istotna, aby w odpowiedni sposób uzyskać właściwy efekt.
Ambitne założenia i przewidywania.
Co więcej, przewiduje się, że Disney+ jeszcze w tym roku wprowadzi swoje założenia w życie. To bardzo ważna informacja, dla samych użytkowników, ponieważ Disney+ na ten moment wciąż jest niedostępny w naszym kraju. W praktyce platforma w Polsce ruszy dopiero od czerwca, dlatego też wprowadzenie takiego planu, dawałoby w pewnej perspektywie tańszy dostęp do samej usługi. Zakłada się, że w czasie trwania jednogodzinnego seansu zamierza się wprowadzić minimum cztery minuty poświęcone, na wspomniane wyżej treści sponsorowane. Jednym wyjątkiem od tej reguły, mają być produkcje dla najmłodszych, gdzie serwis nie planuje mimo wszystko wykorzystywać takich, elementów sponsorowanych. Jest to więc ciekawy krok w dobrą stronę, zwłaszcza że konkurencyjne Hulu już dawno stosuje podobną strategię z tą różnicą, że tam reklamy trwają od co najmniej 8 do nawet 13 minut.
Oferta z reklamami ograniczona do bezpiecznych treści.
Tak więc w bezpośrednim porównaniu, oferta z reklamami w przypadku samej platformy wydaje się o wiele atrakcyjniejsza dla klienta. Oczywiście treści reklam nie będą zawierały żadnych materiałów z serwisów konkurencyjnych. Charakter tego typu reklam będzie również ograniczony. Nie pojawią się tam treści przeznaczone dla osób dorosłych, gdyż jest to kontynuowanie polityki Disneya. Chodzi o to, że serwis ten ma wizerunek typowo rodzinny, dlatego też pewne tematy, nie pojawią się w reklamach. Z pewnością taki tańszy plan abonamentowy, to dobra szansa na oszczędności.